Главная | Форум | Фотоальбом | Регистрация | Вход | Сайт в избранное 
Приветствую Вас Гость | RSS
Фильмы | Онлайн Видео | Софт | Новости и Статьи | Игры онлайн | Фотоальбом | Форум




[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]

  • Страница 2 из 3
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
Форум » Игры » X4: Foundations » X4: Foundations - Раздел авторских модов » [X4][Mod] - Star Wars Interworlds
[X4][Mod] - Star Wars Interworlds
ФокусникДата: Четверг, 30.06.2022, 20:48:54 | Сообщение # 1

Администратор
Группа: Администраторы
Сообщений: 7779
Статус: OFF-Line


Мод устанавливается только на чистую игру с DLC.
Не должно быть ни каких модов, только те которые описаны в конце описания под спойлером.

Для версии игры 5.10


Репак игры 5.10 можно взять в облаке по ссылке тут

ЧАВО / ИНФО | ДИСКОРД | СКАЧАТЬ - 0.66 | Скачать русский язык для SWI 0.66 - v.0.08

Демо ролик

Русский перевод: alexalsp | romich

Стримы от Ромича

Описание

Этот мод - наша попытка привнести атмосферу Звездных войн в игровой движок X4:Foundations и создать первую в истории космическую песочницу в далекой-далекой галактике.

Все общение по моду происходит в ДИСКОРД, пожалуйста, присоединяйтесь к сообществу, мы рады всем.







ПЕРЕВОД

Перевод готов и скачать можно по ссылке выше. Во время игры отлавливайте косяки и вносите их исправленный вариант в таблицу, не стесняйтесь.













Для версии игры 6.20


Star Wars Interworlds - v.0.73 - для версии игры 6.20

Русский перевод к моду Star Wars Interworlds - v.0.73 - скопировать в папку мода файлы с архива

ВНИМАНИЕ: некоторые моды из списка могут потребовать обновления, так что будьте внимательны. У меня нет пока времени ними заниматься.
Сообщение отредактировал Фокусник - Суббота, 24.02.2024, 08:01:14



Turbobit | hitfile | Курсы обмена эл. валют | Star Citizen - регистрация

Как передать файл через торрент без трекера | Правила добавления тем на форуме | Какие ссылки разрешены на форуме
 
ФокусникДата: Понедельник, 26.12.2022, 02:23:51 | Сообщение # 11

Администратор
Группа: Администраторы
Сообщений: 7779
Статус: OFF-Line
Добавлен русский язык версии 0.5 для SWI 0.65. Устанавливается отдельным модом. Скопировать в папку модов.

Turbobit | hitfile | Курсы обмена эл. валют | Star Citizen - регистрация

Как передать файл через торрент без трекера | Правила добавления тем на форуме | Какие ссылки разрешены на форуме
 
ФокусникДата: Вторник, 27.12.2022, 15:20:02 | Сообщение # 12

Администратор
Группа: Администраторы
Сообщений: 7779
Статус: OFF-Line
Обновлен русификатор - v.0.06

Turbobit | hitfile | Курсы обмена эл. валют | Star Citizen - регистрация

Как передать файл через торрент без трекера | Правила добавления тем на форуме | Какие ссылки разрешены на форуме
 
ФокусникДата: Вторник, 31.01.2023, 01:08:33 | Сообщение # 13

Администратор
Группа: Администраторы
Сообщений: 7779
Статус: OFF-Line
Обновлен русификатор - v.0.07 для SWI 0.65 HF1 

Patch 0.65 HF1 – it is save compatible with previous version. Mod version remains the same, only date changes, as it’s considered a hotfix.
As a reminder – MOD IS NOT COMPATIBLE WITH 6.0 BETA.
- New projectile effects, better for performance, visible from afar, project light around itself correctly, less fleshy and do not cause damage to your retina anymore.
- Huge number of fixes to kuertee mods, bounty missions, emergent missions, war subscriptions ETC. You can now access additional UI if appropriate mods are installed (optional)
- Additional rebalance of M shields – less regen more capacity.
- Changes to all M and L turbolaser turrets – generic damage is decreased across the board by around 15%, more prolonged capital vs capital combat, Ion cannons are more important.
- Added additional trader ships and miners to factions to better support economy
- Tweaks to some military jobs, rebalancing number of L and XL ships in some fleets
- Added icons to some ships, turrets, modules, work will continue here.
- Minor improvements in holomap and some objects rendering distances
- Many smaller fixes, tweaks and corrections.

Links updated as always: https://drive.google.com/drive....edCEZr0
Wiki with other info: https://sites.google.com/view/swinterworlds/Home

Turbobit | hitfile | Курсы обмена эл. валют | Star Citizen - регистрация

Как передать файл через торрент без трекера | Правила добавления тем на форуме | Какие ссылки разрешены на форуме
 
ФокусникДата: Четверг, 09.02.2023, 21:53:29 | Сообщение # 14

Администратор
Группа: Администраторы
Сообщений: 7779
Статус: OFF-Line
Patch 0.65 HF2 – it is save compatible with previous version. Mod version remains the same, only date changes, as it’s considered a hotfix.
As a reminder – MOD IS STILL NOT COMPATIBLE WITH 6.0 BETA.
- L and XL ships material costs rebalanced, they require less hull parts but more Rhydonium cores, credit cost is approx. the same
- Turret Components ware material cost rebalanced; they now require Tibanna Cells as well.
- All large turbolaser turrets were changed to “long range” AI behavior, meaning that they will not try to shoot at small ships automatically unless that ship is direct target of the ship, focusing on capital ships instead.
- Fixed pirate scrap facilities lacking solid storage (old ones will be updated to build new module as well)
- Updated Providance loadout with few more M turbolasers, moved torpedo tubes to broadsides.
- AEG77 gets one more M shield
- Fixed CFB rating sometimes assigned incorrectly

Links updated as always: https://drive.google.com/drive....edCEZr0
Wiki with other info: https://sites.google.com/view/swinterworlds/Home

В данном обновлении русский язык обновлен автором наконец то и скачивать отдельно не нужно. Мод русского языка
, кто устанавливал, можно отключить.

Turbobit | hitfile | Курсы обмена эл. валют | Star Citizen - регистрация

Как передать файл через торрент без трекера | Правила добавления тем на форуме | Какие ссылки разрешены на форуме
 
ФокусникДата: Воскресенье, 12.03.2023, 22:52:43 | Сообщение # 15

Администратор
Группа: Администраторы
Сообщений: 7779
Статус: OFF-Line
Patch 0.65 HF3 – it is save compatible with previous version. Mod version remains the same, only date changes, as it’s considered a hotfix.

As a reminder – MOD IS STILL NOT COMPATIBLE WITH 6.0 BETA.

Код
-    Decreased cost of minor faction licenses
-    Fixed some missing equipment from minor faction wharfs/shipyards
-    Increased chance for ships to check for subordinate restock
-    Increased lookup range to wharf/shipyard during subordinate restock from 3 to 10 jumps
-    Improved economy stability through increased number of critical traders and miners and improved balance of stations for new games
-    Moved ICG Wharf to North territories (was to close to HKD one and too far from war front) , new games only
-    Rebalanced ICG jobs to more diverse
-    Improved Recusant model
-    Updated TIE cockpit for basic TIE models
-    Increased AEG corvette maneuverability
-    Fixed numerous bugs with kuertee’s emergent missions
-    Many minor fixes and tweaks

Turbobit | hitfile | Курсы обмена эл. валют | Star Citizen - регистрация

Как передать файл через торрент без трекера | Правила добавления тем на форуме | Какие ссылки разрешены на форуме
 
ФокусникДата: Пятница, 31.03.2023, 16:03:54 | Сообщение # 16

Администратор
Группа: Администраторы
Сообщений: 7779
Статус: OFF-Line
Patch 0.66

В связи с объявленной датой выхода 6.0 X4 (12 апреля) мы решили выпустить все изменения и дополнения, которые у нас есть на данный момент.
Это последняя версия перед обновлением 6.0, и оно займет некоторое время, скорее всего, несколько месяцев.
А пока, до выхода 6.0, используйте настройки steam/gog "beta version", чтобы вернуться к версии 5.1.

Патч 0.66 - сохраняется совместимость с предыдущей версией.
Напоминаю - МОД НЕ СОВМЕСТИМ С 6.0 BETA.

Код
- Новые корабли:

Звездный истребитель "Перчаткf" (Мандалорский)
Квазар носитель I (Новая Республика и нейтральные)

- Новый "Куатский торговец" легкий старт игры
- Новый расширенный старт "Изгой Мандалор", с рандомными стартовыми настройками

-    Major balance change: all S size weapons and some S turrets were rebalanced to have faster projectiles and gimbal speeds, this should somewhat help with fighter vs fighter hit chance
-    Added Imperial (terran) style energy production station module, smaller but cheaper and less efficient than regular one
-    Improved AI for Quasar-fire carriers to not engage in direct combat but stay at safe distance when possible and release fighters
-    Kuat now sells imperial-style station modules blueprints
-    Added new Mando M gun
-    Slightly nerfed ISD hull values
-    Slightly nerfed Imperial ring and Freeport Station hull values
-    Improved AI pilots experience gain from kills
-    Kuertee mods: fixed exploit with escort missions, removed redundant UI messages, fixed incorrect ships selection for military fleet construction missions
-    Improved lasertower destruction missions, now will spawn further form the station, and lasertowers are more dangerous
-    Improved container drops, now higher chance of rare mod parts and skill books, but decreased amount of generic scrap
-    Renamed some inventory items to be more in line with SW universe (no more programmed field arrays)
-    Added new REDACTED drops
-    Minor improvement to God station placement for factions (new game)
-    Fixed incorrect position of ICG faction representative
-    Fixed Y-wing (all models) spacesuit hatch location
-    Fixed incorrect location when docking to stations for Providence and Recusant
-    Cleaned up some remaining vanilla game story MDs, less debug spam
-    Other minor fixes


Добавлен мод русского языка для текущей версии в шапке.

Turbobit | hitfile | Курсы обмена эл. валют | Star Citizen - регистрация

Как передать файл через торрент без трекера | Правила добавления тем на форуме | Какие ссылки разрешены на форуме
 
ФокусникДата: Понедельник, 18.09.2023, 14:05:57 | Сообщение # 17

Администратор
Группа: Администраторы
Сообщений: 7779
Статус: OFF-Line
Star Wars Interworlds - v.0.70 бета 2 - для версии игры 6.20

Русский перевод к моду Star Wars Interworlds - v.0.70 бета 2

Ссылки в шапке

Код
Patch 0.70 beta 2 – This list is not final and does not contain some additions we are still planning for 0.70 full release:
-    Technical update of all assets for the new physics engine.
-    New ships: LAAT/c (CSA)
-    Now you can select different start menus in game settings
-    Reworked all MC80 ships.
-    First start-related missions (Last Clone for now, text is temp)
-    Kamino-related event, turning them into bigger faction.
-    Updated flaks to new mechanics. Updated all influences to new mechanics (tractor beams, ion cannons etc.)
-    Stations now use unique L turrets and shields.
-    Decreased reverse thrust of all S and M engines to mitigate “jumpiness” in movement of AI when they decide to stop. Will also insignificantly increase the range of travel mode exit.
-    Update to jobs, using new features from 6.0, should help with economy.
-    Update to many L/XL ships docks with removal of docking paths (MC80s, quasars, harrower etc), should speed up docking
-    Updates to kuertee mods integration, should help with late game performance.
-    Smaller tweaks to most systems, AI, faction logic, missions.
-    Updated some map regions and planet graphics.
-    Major factions now have unique station announcement voice lines (thanks to Tavos!)
-    Rebalanced E-wing, ETA-2 and some other ships
-    New Transporter terminal model for S ships.
-    Many bugfixes.

Patch 0.70 beta 1
-    Technical update of all assets for the new physics engine.
-    New ships: LAAT/c (CSA)
-    Now you can select different start menus in game settings
-    Reworked all MC80 ships.
-    Updated flaks to new mechanics. Updated all influences to new mechanics (tractor beams, ion cannons etc.)
-    Stations now use unique L turrets and shields.
-    Decreased reverse thrust of all S and M engines to mitigate “jumpiness” in movement of AI when they decide to stop. Will also insignificantly increase the range of travel mode exit.
-    Update to jobs, using new features from 6.0, should help with economy.
-    Update to many L/XL ships docks with removal of docking paths (MC80s, quasars, harrower etc), should speed up docking
-    Updates to kuertee mods integration, should help with late game performance.
-    Smaller tweaks to most systems, AI, faction logic, missions.
-    Updated some map regions and planet graphics.
-    Major factions now have unique station announcement voice lines (thanks to Tavos!)
-    Rebalanced E-wing and some other ships
-    Many bugfixes.

Turbobit | hitfile | Курсы обмена эл. валют | Star Citizen - регистрация

Как передать файл через торрент без трекера | Правила добавления тем на форуме | Какие ссылки разрешены на форуме
 
ФокусникДата: Понедельник, 09.10.2023, 22:03:34 | Сообщение # 18

Администратор
Группа: Администраторы
Сообщений: 7779
Статус: OFF-Line
7.0 Бета 3

Код

Technical update of all assets for the new physics engine.
New ships: LAAT/c, LAAT/I (CSA,kamino)
New weapons: Taim Co. dual and quad laser cannons for CSA
Stations now use unique L turrets and L shields.
Now you can select different start menus in game settings
Reworked all MC80 ships.
First start-related missions (Last Clone for now, text is temp)
Kamino-related event, turning them into bigger faction.
Updated flaks to new mechanics. Updated all influences to new mechanics (tractor beams, ion cannons etc.)
Decreased reverse thrust of all S and M engines to mitigate “jumpiness” in movement of AI when they decide to stop. Will also insignificantly increase the range of travel mode exit.
Update to jobs, using new features from 6.0, should help with economy.
Update to many L/XL ships docks with removal of docking paths (MC80s, quasars, harrower etc), should speed up docking
Updates to kuertee mods integration, should help with late game performance.
Tweaked lowattention combat calculations with new 6.0 parameters
Improved faction logic in grabbing ships for its needs more reliably.
Capital ships can now jump while further away from the jump beacon
Smaller tweaks to most systems, AI, faction logic, missions.
Updated some map regions and planet graphics.
Improved inventory of Pirate and Hutt station traders
-    Contraband Alcohol is no longer needed for workforce, it did a lot of trouble for traders assigned for stations. (check your trader assignments)
Major factions now have unique station announcement voice lines (thanks to Tavos!)
Rebalanced E-wing, ETA-2 and some other ships
New Transporter terminal model for S ships.
Many bugfixes.

Turbobit | hitfile | Курсы обмена эл. валют | Star Citizen - регистрация

Как передать файл через торрент без трекера | Правила добавления тем на форуме | Какие ссылки разрешены на форуме
 
ФокусникДата: Пятница, 20.10.2023, 11:34:44 | Сообщение # 19

Администратор
Группа: Администраторы
Сообщений: 7779
Статус: OFF-Line
Latest LIVE version of the game and KINGDOM END DLC arenow required.
Only English language is supported for initial 0.7 release.


Patch 0.70:
Код

Technical update of all assets for the new physics engine.
Improved performance of late game.
New ships: LAAT/c, LAAT/I (CSA,kamino), C-K Miners (NRL), Stinger Yacht (civilian)
New weapons: Taim Co. dual and quad laser cannons for CSA
Stations now use unique L turrets and L shields.
Now you can select different start menus in game settings
Reworked all MC80 ships.
Some ships got new pirate/old style bridges
All ships now use capital-style Jump Beacon jumping, traversing without entering the gate. Player -piloted ship may still need to enter the gates though.
First start-related “big goal” missions for ADVANCED starts.
Kamino-related event, turning them into bigger faction.
Rebels now reside in Alderran, holding the sector.
Enabled expedition forces for different factions.
Updated flaks to new mechanics. Updated all influences to new mechanics (tractor beams, ion cannons etc.)
Decreased reverse thrust of all S and M engines to mitigate “jumpiness” in movement of AI when they decide to stop. Will also insignificantly increase the range of travel mode exit.
Update to jobs, using new features from 6.0, should help with economy.
Update to many L/XL ships docks with removal of docking paths (MC80s, quasars, harrower etc), should speed up docking
Updates to kuertee mods integration, numerous fixes.
Tweaked lowattention combat calculations with new 6.0 parameters
Improved faction logic ability to grab ships for its needs further from the frontline sectors.
Improved faction logic decisions on when to build new ships for its goals.
Some factions will now send small incursion forces into enemy territories, even if no active frontline between them.
Smaller tweaks to most systems, AI, faction logic, missions.
Updated some map regions and planet graphics.
Improved inventory of Pirate and Hutt station traders
Contraband Alcohol is no longer needed for workforce, it did a lot of trouble for traders assigned for stations. (check your trader assignments)
Imperial Ascendancy start now uses TIE Striker as starting ship.
Major factions now have unique station announcement voice lines (thanks to Taros!)
Rebalanced E-wing, ETA-2 and some other ships
New Transporter terminal model for S ships.
Many, MANY bugfixes and tweaks, almost every file was touched in some way.


Known issues:
Код
when jumping through beacon when on ship but not piloting directly, ship sometimes emerges behind the gate


Download link: https://drive.google.com/drive....sharing
Also avaialble at Nexus, but google download is preferabler


Turbobit | hitfile | Курсы обмена эл. валют | Star Citizen - регистрация

Как передать файл через торрент без трекера | Правила добавления тем на форуме | Какие ссылки разрешены на форуме
 
ФокусникДата: Пятница, 20.10.2023, 13:48:40 | Сообщение # 20

Администратор
Группа: Администраторы
Сообщений: 7779
Статус: OFF-Line
Star Wars Interworlds - v.0.70 - для версии игры 6.20

Русский перевод к моду Star Wars Interworlds - v.0.70

Turbobit | hitfile | Курсы обмена эл. валют | Star Citizen - регистрация

Как передать файл через торрент без трекера | Правила добавления тем на форуме | Какие ссылки разрешены на форуме
 
Форум » Игры » X4: Foundations » X4: Foundations - Раздел авторских модов » [X4][Mod] - Star Wars Interworlds
  • Страница 2 из 3
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
Поиск:

ВЫ МОЖЕТЕ ОКАЗАТЬ ПОДДЕРЖКУ ЗА ТРУДЫ, ПОЖЕРТВОВАВ ЛЮБУЮ СУММЫ.

WEBMONEY




ДРУГИЕ СПОСОБЫ ПОЖЕРТВОВАНИЙ

WMZ: Z143317192317
WMB: X706980753649

Boosty | Pay Pal - Donate | Payeer: P48650932
СЮДА ВЫ МОЖЕТЕ ЗАГРУЗИТЬ СВОИ ФАЙЛЫ

Яндекс Диск | drive.google.com | dropbox.com | cloud.mail.ru | my.pcloud.com | MediaFire | upload.ee | zippyshare.com | DepositFiles | turbobit;

100ГБ СВОБОДНОГО МЕСТА - ВЫСОКАЯ СКОРОСТЬ ЗАГРУЗКИ/СКАЧИВАНИЯ

bayfiles.com | megaupload.nz | anonfiles.com | openload.cc

Copyright © 2000-2024, Alex LTD and System PervertedХостинг от uCoz